Copyright 2024 - Custom text here

Tiedoksi 2023

Tiedoksi 14.1.2023 Tuppiliiton vuosikokouksesta

Yleinen kokous pidettiin. Valittiin uusi tuppiliiton hallitus PJ Asko Willman, varaPJ Vesa Vaarala Sodankylä. Jäsenet Niko Kähönen Oulu, Mika Piiparinen Kemi, Mika Suopajärvi Rovaniemi, Jorma Savikuja Ylitornio, Tapio Leinonen Vihanti, Veikko Ollikainen Kemijärvi (päivitetty nettisivulle). Toiminnantarkastajaksi Juha Ainonen, varalla Petri Vuollet. Puheenjohtaja rahastonhoitaja selvittävät puutteelliset asiakirjat ajalta 1.6.2020-31.5.2022, joiden seuraksena vastuuvapautta ei voitu myöntää edelliselle tuppiliiton hallitukselle. Uuden toiminnantarkastuksen jälkeen asia käsitellään ylimääräisessä vuosikokouksessa.

Maksut kaudelle 2023-2024. Jäsenmaksu 50€, SM-Cupin kisamaksu 4€/pari/kisa. Joukkuekisan järjestysmaksu 150€. Joukkuekisan osallistumismaksu 50€/joukkue.

Tiedoksi 14.1.2023 Hallituksen kokouksesta

Hallituksen sihteeriksi valittiin Tuomo Häkkilä. Hallituksen rahastonhoitajaksi valittiin Miia Vaarala. Hallituksen nettivastaavaksi valittiin Niko Kähönen. SM-Cupin kisat ovat jatkossa kaksipäiväisiä, järjestävä kerho suunnittelee peliohjelman. Hallituksen nimenkäyttö ja tilioikeudet siirretään uudelle puheenjohtajalle ja rahastonhoitaja Miia Vaaralalle.

Tiedoksi 12.8.2023 Rovaniemen kokouksesta

Nolon SM-kisa siirtyy tuppiliiton kisan yhteyteen ja nolon kisan tuotto järjestävälle seuralle. Kerhot voivat kilpailla tuppiliiton kisasta miettimällä sponsoreita jne ja toimittavat oman suunnitelmansa tammikuun kokoukseen Ylitornioon suljetussa kirjekuoressa. Eniten rahaa liitolle kerännyt kerho saa kisat itselleen.

SM-joukkuekisa pelataan tuplakaaviolla paras 9:stä periaatteella. Pelaajapari vastustajajoukkuuesta vaihtuu jokaisen kierroksen jälkeen. Liitto hankkii kiertävän pokaalin joukkuekisaan. Häviäjien ja voittajien puolelta sunnuntaille etenee yhteensä 4 paria, kaksi kummastaltakin puolelta kaaviota.

SM-Cupien ilmoittautuminen päättyy kisaa edeltävänä keskiviikkona klo 21:00. SM-cupeissa yhden päivän kisa, jos ilmoittautuneita keskiviikkoon klo 21:00 mennessä max 20 paria. Jos 21 paria tai enemmän kahden päivän kisa. Mikäli pareja ilmoittautunut 21-24 paria, niin pelataan lauantaina 4 alkulohkoa, joista sunnuntaille pääsee jokaisen lohkon kolme parhaiten sijoittunutta. Sunnuntaina pelataan tuppikaaviolla eli ensin pelaa toiseksi ja kolmanneksi sijoittuneet. Näiden otteluiden voittajat ylempään kaavioon lohkovoittajien kanssa. Häviäjät alempaan kaavioon. Kahdella tappiolla putoaa jatkosta, mutta häviäjien puolelta voi päästä maksimissaan kolmanneksi. Järjestelmää kokeillaan seuraavassa mahdollisessa SM-Cupin kisassa, jossa ilmoittautuneita 21-24 paria ilmoittautumisajan puitteissa. Joukkuekisa, tuppiliiton kisa ja Sodankylän SM-kisa ovat kaksipäiväisiä.

SM-Cupin kisoissa 4 parasta seuran pelaajaa kerää pisteitä kerhojen väliseen kisaan. Kokonaistulokseen otetaan huomioon 7 parasta kisaa/pelaaja.

f t g m
Copyright © 2024 Suomen Tuppiliitto ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Joomla! on vapaa ohjelmisto ja julkaistu GNU/GPL-lisenssin alla.