Copyright 2024 - Custom text here

Tiedoksi 2020

Tiedoksi Hallituksen kokouksesta 11.9.2020

Kauden 2020-2021 SM-Cupin pelijärjestelyt

- Pelataan Cupin kisat yksipäiväisinä kisakalenteriin merkittyinä viikonloppuina lauantaisin alkaen klo. 10.00

- Jos pareja on 24 tai enemmän niin 8 lohkoa joista voittajat 8 parhaan pudotuspelikaavioon ja kakkoset 9-16 pudotuspelikaavioon. Jos pareja alle 24 pelataan 4 lohkoa nykyisen sunnuntai kaavion mukaisesti

Hallitus oli asiasta yksimieleinen

Tiedoksi kesäkisan kokouksesta 15.8.2020

SM-CUP 2020-2021 Koostuu 10:stä osakilpailusta joista 7 parasta lasketaan loppupisteisiin. Cupin osakilpailuissa jaetaan jatkossa palkinnot vain 3 parhaalle parille. Cupin kokonaiskilpailussa palkitaan vain 3 parasta entisen 8 parhaan sijaan. 2021 kesäkisan arvonnan voitti pyssykylä. Osallistumissanktiot Cupin osakilpailuissa on jäädytetty toistaiseksi.

Tiedoksi

Tuppiliitto on myöntänyt Sodankylässä 18.7.2020 järjestettävälle kisalle virallisen SM-arvon. Hallituksen äänestystulos oli 5 puolesta, 0 vastaan ja 3 tyhjää. Puolesta äänestivät Kemi, Vihanti, Oulu, Rovaniemi ja Sodankylä. Tyhjää äänestivät Tervola, Kemijärvi ja Tornionlaakso.

Kesäkisa 15.8.2020 Vihannissa ja hallituksen kokous ennen kisaa.

Tiedoksi tuppiliton hallituksen etäkokouksesta koronavirukseen liittyen 13.3.2020

Tuppiliiton hallituksen yhteisellä päätöksellä, hallitus päätti keskeyttää kilpailutoiminnan 2019-2020 osalta. Täten Tervolan cup-kisa, Oulun bonuskisa ja Sodankylän Sm-kisa on peruttu.

Tämän hetken cup-pisteet jää näin ollen voimaan tuppikauden 2019-2020 osalta.

Tiedoksi Ylitornion kokouksesta 11.1.2020.

• Varapuheenjohtajaksi valittiin Harri Forsell
  • Rahastonhoitajaksi valittiin Miia Vaarala
  • Nettivastaavaksi valittiin Ilkka Martikainen
f t g m
Copyright © 2024 Suomen Tuppiliitto ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Joomla! on vapaa ohjelmisto ja julkaistu GNU/GPL-lisenssin alla.