Copyright 2024 - Custom text here

Tiedoksi yleisestä kokouksesta Raahesta 23.11.2013

• Esitys SM-kisoista kiertävinä hylättiin
  • Kari Muikku jatkaa puheenjohtajana
  • Hallitukseen valittiin uusia jäseniä, Pekka Koskela Mika Ruumensaaren tilalle, Veli-Pekka Kreivi Aimo Keskitalon tilalle, Tapio Leinonen Pekka Vesterisen tilalle ja lisäjäseneksi valittiin Katariina Ryytty
  • Toiminnantarkastajiksi valittiin Juha Ainonen ja Pasi Viippola, varatoiminnantarkastajiksi Väinö Heliste ja Kari Posio
  • Jäsenmaksu liitolle nousee siten, että jokainen kerho maksaa Tuppiliitolle 50 € / kausi, laskut toimitetaan kerhoille toukokuussa SM-kisoihin ja ne tulee olla maksettuna ennen kauden alkua
  • SM-CUP:n kisamaksu pysyy samana, 2 € / pari
  • Joukkuekisan kisamaksu liitolle korotettiin 150 €
  • Joukkuekisan osallitumismaksu järjestävälle kerholle pysyy samana, 50 € / joukkue

Tiedoksi hallituksen kokouksesta Raahesta 23.11.2013

• Lohkojen pistevertailua koskevaa sääntömuutosehdotusta ei hyväksytty. Pistevertailu tehdään edelleen keskinäisissä peleissä.
  • Ehdotettiin lohkopelien pelijärjestystä muutettavaksi siten, että jos lohkossa on samasta kerhosta kokopari ja puolipari, niin heidän pitäisi pelata ensimmäinen peli vastakkain, niin kuin nyt kokoparit samasta kerhosta pelaavat ensimmäisenä. Asia käsitellään seuraavassa kokouksessa.
  • Ehdotettiin, että säännöt tunteva tuomari pitää olla saatavilla pöytiin, joissa se katsotaan tarpeelliseksi. Asia käsitellään seuraavassa kokouksessa.

TIEDOKSI KEMIN KOKOUKSESTA 26.10.2013

• Ehdotettiin sääntöjä muutettavaksi siten, että pistevertailussa laskettaisiin kaikki pisteet yhteen, eikä vain keskinäisten pelien pisteitä. Pistevertailu tehdään voittojen määrän mennessä tasan ja kun keskinäiset pelit ovat menneet ristiin. Asia käsitellään seuraavassa kokouksessa.

TIEDOKSI ROVANIEMEN KOKOUKSESTA 5.10.2013

• Tuppiliiton cup-kisan uusi nimi on bonuskisa+paikkakunta, joka sen voittaa
  • Lauantaina yli 4:n parin lohkot pelataan 12:lla jaolla, voimassa heti

TIEDOKSI KEMIN KOKOUKSESTA 14.9.2013

• Muistutuksena kerhoille: Tuppiliiton kisan saa kaudella eniten pisteitä kerännyt kerho. Kerhon tehtäväksi jää järjestää kisat ja palkinnot kisoihin. Kerho saa osallistumismaksut.
  • Esitettiin, että Tuppiliiton kisan nimi muutettaisiin, koska Tuppiliitolla ei ole enää tekemistä kisojen kanssa ja kisat ovat palkkiokisat. Nimi päätetään seuraavassa kokouksessa.
  • Päätettiin, että kisojen pitää olla liikuntarajoitteisille sopivassa paikassa.
  • Ehdotettiin, että kisoissa alettaisiin soittamaan taustamusiikkia, jotta se vähentäisi huutoa ja muuta meteliä. Asia jätettiin mietintään.
  • Hallitus kokoontuu seuraavan kerran Rovaniemellä 5.10.2013 klo 11.00 Pohjanhovissa.
f t g m
Copyright © 2024 Suomen Tuppiliitto ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Joomla! on vapaa ohjelmisto ja julkaistu GNU/GPL-lisenssin alla.